Hoe kunt u een afspraak maken?

U kunt dagelijks tussen 08.00 – 11.00 en 12.00 – 12.45 telefonisch een afspraak maken bij de assistente voor:  huisarts, praktijkverpleegkundige of de assistente.

Houdt u rekening met drukte tussen 08:00- 10:00 uur aan de telefoon. Bel voor uitslagen tussen 10:00 -11:00 uur.

u kunt dit ook ’s morgens tot 11.00 doen aan de balie (let op, er is niet altijd een assistente aanwezig op beide locaties)

Het spreekuur kan soms behoorlijk uitlopen, dit proberen wij zoveel mogelijk te voorkomen door naar de reden van uw bezoek te vragen, de assistentes zijn hier uitstekend voor opgeleid en kunnen aan de hand van uw klacht een betere inschatting maken naar de ernst (spoedeisend karakter van uw hulpvraag) en hoeveel tijd er ingepland dient worden voor het consult.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat een consult 10 minuten duurt.
U kunt in een consult terecht voor een klacht, voor meerdere klachten dient u dus langere tijd te vragen.

Visites aanvragen: een huisbezoek voor dezelfde dag kunt u aanvragen voor 11.00. Probeert u echter zoveel mogelijk naar de praktijk te komen. Onderzoek en behandelmethoden zijn in de praktijk beter. Er kan altijd gebeld worden voor Spoedgevallen

EHBO: voor eerste hulp kunt u altijd direct terecht. Dit geldt ook voor hechtwonden etc. Wij verzoeken u van tevoren te (laten) bellen, dan kan er rekening gehouden worden met uw komst. Als de dokter op dat moment niet aanwezig is zal zij/hij worden opgeroepen

Afspraken afzeggen: Indien u verhinderd bent, graag min. 24-uur van te voren uw afspraak afzeggen. Wanneer u zonder afzeggen niet verschijnt op uw afspraak, zal deze bij u in rekening worden gebracht (dus niet bij uw zorgverzekeraar).